BOVI salespromotion voorziet InAxtion al jaren van prachtige interne en externe promotionele artikelen en relatiegeschenken. Lees hier hoe InAxtion de samenwerking met BOVI ervaart.
BOVI salespromotion voorziet InAxtion al jaren van prachtige interne en externe promotionele artikelen en relatiegeschenken. Lees hier hoe InAxtion de samenwerking met BOVI ervaart.
InAxtion is meer dan alleen een uitzendbureau voor technisch talent, het is ook een betrouwbare werkgever die duurzame relaties opbouwt met klanten en hoogwaardige vakmensen voortbrengt door middel van opleidingen. Door de juiste mensen aan de juiste projecten te koppelen, zorgt InAxtion voor tevreden werknemers en opdrachtgevers die profiteren van kwalitatief hoogstaand werk. Maar het bedrijf gaat nog een stap verder om hun merk en reputatie zowel intern als extern te versterken door creatieve promotieartikelen en relatiegeschenken te ontwikkelen. Dit bracht hen in contact met BOVI salespromotion.
De samenwerking tussen InAxtion en BOVI salespromotion begon per toeval toen Jan van der Sluis, de contactpersoon voor InAxtion, en Frank elkaar ontmoetten op een evenement. Na een goed gesprek was Jan erg onder de indruk van Frank’s enthousiasme, openheid en vermogen om mee te denken, dat ze uiteindelijk besloten om samen te werken. “Dat zijn karaktereigenschappen die wij zoeken in een samenwerkingspartner”, aldus Jan. “Maar inmiddels zijn we ook overtuigd van het leuke team, de kwaliteit van de producten en de uitstekende levering die altijd goed geregeld is.”
InAxtion organiseert regelmatig evenementen voor klanten, waarvoor ze verschillende promotieartikelen laten ontwikkelen, ook wel bekend als strooigoed. Dit varieert van pennen, sleutelhangers en tasjes tot caps. Naast deze gebruikelijke items, vinden ze het ook leuk om originele geschenken te bedenken. Zo hebben ze onlangs spanbanden laten maken met de tekst: ‘InAxtion Groep B.V. Verzekerd van een goede band.’ In samenwerking met Frank en zijn team, bedenkt InAxtion cadeaus die aansluiten bij de behoefte van de doelgroep. “Onze uitzendkrachten komen voornamelijk uit het buitenland en wij hebben gemerkt dat zij de voorkeur geven aan praktische items in plaats van leuke gadgets. Daarom ontwikkelen we meestal kleding voor deze doelgroep.”
BOVI salespromotion is al zes jaar een gewaardeerde partner van InAxtion. Wat begon als de afname van enkele producten, is in de loop der jaren uitgegroeid tot een intensievere samenwerking. Jan vertelt: “BOVI biedt een goede prijs-kwaliteitverhouding. En in tegenstelling tot andere potentiële partners die vaak mooie verhalen vertellen over hun lage prijzen en hoogwaardige kwaliteit, blijft BOVI realistisch en eerlijk. Dat geeft ons de mogelijkheid om weloverwogen beslissingen te nemen bij het ontwikkelen van nieuwe producten, zodat wij de best mogelijke producten kunnen leveren aan ons personeel en klanten.”
BOVI doet net dat stapje extra om te laten zien dat ze InAxtion als klant waarderen. Wanneer InAxtion een nieuw idee heeft voor een product, laat Frank het product onmiddellijk ontwikkelen met het logo als voorbeeld, ondanks het risico dat het product niet wordt afgenomen. “Dit getuigt van wederzijds vertrouwen, en dat waarderen we zeer,” zegt Jan. “Het zijn de kleine details die deze samenwerking zo bijzonder maakt. We kijken uit naar een langdurige en plezierige samenwerking.”
Bent u enthousiast geworden over relatie- en/of promotionele artikelen voor uw zaak? Neem vandaag nog contact op met de adviseurs van BOVI salespromotion. Uw partner voor hoogwaardige relatiegeschenken, premiums en giveaways. Bij ons vindt u unieke relatiegeschenken en cadeaus voor de zakelijke klant.